סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

כסאות מחשב – לא מתפשרים על איכות

נכנסתם למשרד והתיישבתם על הכסא. או שאולי אתם עובדים מהבית, ויש לכם פינת עבודה חמימה משלכם. כסאות מחשב איכותיים יעניקו לכם איכות חיים ברמה גבוהה.

האם הגב נינוח, אתם מרגישים תפוקת עבודה איכותית, או שמא הראש כואב, הברכיים, המפרקים והגב? אין ספק, לכסאות שלכם יש השפעה ישירה ומשמעותית לתפוקת העבודה שלכם. בחרו את אותם כסאות מחשב בקפידה.

כסאות מחשב – בוחרים את הכי טוב שיש

זה לא משנה אם אתם בעלי מותג, מנהלי חברה, מנהלי שיווק או מנהלי צוות. חשוב שכאשר אתם רוכשים כסאות מחשב שיהיו איכותיים. כסא מנהלים או כסא מחשב רגיל זה לא באמת חשוב.

על הכסאות לעמוד בסטנדרט שהופך את הבריאות לאיכותית יותר, ומשפרת את איכות החיים. לשם כך צריך לקחת בחשבון כמה פרמטרים מאד חשובים שחייבים להיות כלולים בתוך הכסאות עצמם.

כשאתם רוכשים כסאות מחשב בין אם זהו כסא משרדי רגיל ובין אם כסא מנהלים אורטופדי עליכם לשים לב לכל הפרמטרים הרלוונטיים.

לכסאות אלו חשיבות גבוהה מאד, הם רלוונטיים למשרדים הפרטיים, לחדרי הישיבות. לחדרי ההמתנה וגם למתחמים פתוחים. הם חשובים לעבודה מהבית, למתחמי עבודה משותפים, וזה לא באמת משנה איפה אתם עובדים.

כל עוד אתם מצויידים בכסאות איכותיים, תפוקת העבודה שלכם תהיה טובה יותר. מצב הרוח שלכם יהיה טוב יותר, וכל העולם יראה ורוד יותר. כי כשמרגישים טוב, הכל נראה ומרגיש פשוט נפלא. מי היה מאמין שלכסא אחד יש כזאת השפעה.

כסאות מחשב – הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה לפני רכישה

ללא שום ספק, רכישת כסא מחשב ואפילו כסא גיימרים היא רכישה שיש לבדוק אותה היטב. כל אדם שיושב על כסא מספר שעות החל ממנהלים, ועד לבני נוער שמשחקים מול המחשב ואף סטודנטים שלומדים שעות מרובות מחוייבים בכסא שלא יפגע להם בבריאות.

ולכן, חשוב לשים לב לפרמטרים העיקריים הבאים:

  • יש לבדוק משענת גב מלאה לתמיכה בריאותית בחלק המותני, בצוואר ובגב.
  • יש לנסות את הכסא לפני הרכישה על מנת לוודא שהוא אכן מתאים מבחינה שימושית.
  • יש לוודא שיש למשענות הידיים ולשיפוע המושב כוונון המונע כאבי שרירים, רגליים, כתפיים וגב.
  • בדקו מה האחריות על הכסא. לא מדובר בכסא משרדי פשוט. אלא כסאות מחשב המתוכננים בארגונומיה מוקפדת. חברה מקצועית תדע לתת לכם את האחריות המתאימה ולעדכן אתכם בכל סיטואציה הקשורה לאחריות.

כסא המחשב שלכם צריך להיות חשוב לכם

לא כולם נותנים את החשיבות הרלוונטית לכסאות המחשב שלהם. אבל חשוב שתדעו שאנחנו מבלים עליהם את רוב שעות היום ולכן כאשר יש לנו כסאות מחשב איכותיים אנחנו פשוט מאושרים יותר.

לכסא המחשב יש השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו, על התחושה הפיזית ובכלל על החיים, בין אם חיי העבודה ובין אם החיים האישיים.

לא אחת מנהלי חברות וגם מנהלי צוותים לא תמיד מבינים מדוע תפוקת העבודה לא איכותית. הסיבה לכך היא כסא לא איכותי. כסאות מחשב ארגונומיים או אורתופדיים פותרים את כל הבעיות.

ברגע שאין בעיות בשרירים, אין כאבי גב, אין כאבי מפרקים, מותניים או רגליים הלחץ יורד. אין כאבי ראש, אין לחץ על הגוף, אנשים מרגישים מצוין ומראים זאת גם בתפוקת העבודה.

הטוב הזה בא לידי ביטוי גם ביחסים החברתיים בין עובד לעובד או עובדת לעובדת ובין העובדים להנהלה. ולמעשה, תורם באופן משמעותי ליחסים החברתיים בעבודה, ומשפיע גם על היחסים האישיים בבית.

כשאנחנו אומרים שאנחנו לא רוצים לקחת את העבודה הביתה, אנחנו לא תמיד מבינים שלא מדובר רק במסמכים, תיקים, או עבודה בפועל. אם כי במצבי רוח, בחוויות שאנחנו לוקחים הלאה מאיתנו מהמשרד הביתה. ובכלל, ב’וייב’ והאנרגיות שלנו.

אם נדע לייעל את מצב הרוח החברתי, גם תפוקת העבודה תעלה, גם היחסים החברתיים יפרחו וכולם ירגישו מאושרים ונינוחים יותר.

חברת קפרה פעילה בתחום מעל 25 שנים ומקפידה על מקצועיות בסטנדרט הגבוה ביותר. או מאמינים בקשר אישי עם לקוחותינו, ושביעות הרצון של הלקוח הכי חשובה לנו. אנו שמחים שיש לנו את הזכות להעניק שירות איכותי, בעל אמינות גבוהה ומוצרים איכותיים הנבחרים בקפידה. שביעות הרצון שלכם, היא ההתרגשות וההצלחה שלנו.

כסאות מחשב – שאלות ותשובות

  •  כמה עולים כסאות אלו?

כשמדובר על עלויות, כמובן שמדובר בפרמטר מהותי שקובע לא מעט. יחד עם זאת, כולנו יודעים שאם רוכשים כסא פשוט שגורם לנזקים העלויות עלולות להיות אפילו גבוהות יותר. מבחינת הבריאות, מבחינת איכות החיים, ומבחינת תועלת ותפוקת העבודה. כך שאם הכסאות גם בעלויות גבוהות מהרגיל, חשוב לקחת בחשבון שכשמשלמים על איכות, משלמים על חיים איכותיים יותר בין אם עסקיים ובין אם אישיים.

  • האם יש עיצובים מגוונים לכסאות מחשב?

כסאות ארגונומיים או אורתופדיים מגיעים במגוון של עיצובים, כך שאין צורך להיות מקובעים על עיצוב אחד סנטדרטי בשל הפונקציונליות הרבה ואפשר לגוון ולהתאימם אל העיצוב המשרדי.

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0