סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

כסא מנהלים אורטופדי

לא מעט אנשים משתמשים בכסא מנהלים אורטופדי. בין אם מדובר על אנשים שיושבים בכסא הזה שעות ממושכות על עבודה במחשב מביתם, בין אם מדובר על אנשים שיושבים שעות רבות במשרד שלהם ובין אם מדובר על כל אדם אחר שיושב ישיבה ממושכת לכל צורך כל כסא.

כסא מנהלים אורטופדי חייב להיבחר בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שהוא יספק את הנוחות האידאלית לאדם שיושב בו וכן ישמור על הגב שלו ולא יגרום לו כאבי גב שנובעים בשל ישיבה ממושכת על המחשב. לכן, מבין המגוון הרב של כסאות משרדיים שמוצעים כיום למכירה, יש לבחור את הכסא בהתאם לכמה פרמטרים חשובים שיש לבחון. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות אופן בחירת כסא מנהלים.

כסא מנהלים אורטופדי – למי כדאי לקנות?

כסא מנהלים אורטופדי משמש לא מעט אנשים ולא בהכרח רק מנהלים רשמיים או בכירים בחברות כלשהן. גם עובדים רגילים משתמשים בכסאות מנהלים אורטופדיים במיוחד אם הם עובדים שעות ממושכות מול מחשב או מול כל עבודה אחרת. גם תלמידים אשר יושבים שעות ממושכות בכדי ללמוד למבחנים או לעשות שיעורי בית, נדרשים כמובן לבחור בכסא אורטופדי איכותי שיאפשר להם לשבת בצורה הנוחה ביותר שיכולה להיות.

חשוב להבין כי כסא מנהלים אורטופדי לא מאפשר רק לשבת בצורה נוחה, אלא הוא גם שומר על בריאות הגב והצוואר של האדם היושב בו. אדם שיושב שעות ממושכות על כסא לא מספיק איכותי, ירגיש בו היטב כאשר הוא יקום מהכסא בסוף היום. אדם אשר בוחר כסא משרדי איכותי לשבת בו, יקום בתום ישיבה ממושכת מבלי להרגיש שום כאבים הנובעים מהישיבה הממושכת.

כאשר מדובר על עובדים במשרד או בכל מקום עבודה שדורש ישיבה ממושכת, חשוב להבין כי הדאגה לכך שהם ישבו בכסאות נוחים ואיכותיים רלוונטית הן עבור שמירה על בריאות העובד והן עבור תפוקת עבודה גבוהה ואיכותית. בסופו של דבר, עובד שלא נוח לו בשל הכסא שעליו הוא יושב, בוודאי מוצא את עצמו עושה לא פעם הפסקות בכדי להתרענן ולשחרר את האיברים הכואבים בשל הישיבה הממושכת ולכן תפוקת העבודה שלו תהיה פחות טובה.

עובדים שדואגים להם לכסא מנהלים אורטופדי יעבדו בצורה יעילה יותר ותפוקת העבודה שלהם תהיה גבוהה יותר.

כיצד בוחרים כסא מנהלים אורטופדי?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם כיצד בוחרים כסא מנהלים אורטופדי. ובכן, הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את הכסא בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, עליכם לחפש את הבליטה המצויה על גבי המשענת של הכסא, באזור ששבו הכסא פוגש את שקע הגב התחתון שהוא באזור חוליות המותניים. מדובר על אזור רגיש וכסא שאיננו בעל שקע יגרום ליושב עליו להעמיס את משקל הגב על המותניים. לעומת זאת, כסא עם שקע יחזיק את משקל הגב ולא יגרום לכאבי גב בטווח הקצר או הרחוק.

חשוב להקפיד על כסא שניתן לכוונן אותו בצורה הנוחה ביותר בהתאם לאדם שיושב עליו. לכל אדם נוח לשבת על כסא מנהלים בצורה אחרת ועל כן, חשוב לוודא כי קיים כיוונון למשענת הכסא ולמושב שיאפשרו ליושב עליו לשנות את גובה הכסא על פי הנוחות. כמו כן, חשוב שיהיה גם כוונון במשענת הידיים.

כאשר משענת הגב מתנדנדת או מחליקה קדימה ואחורה על פי כוונון עם הידיות הנמצאות לרוב בצידי הכסא, הדבר מאפשר עידוד של זרימת הדם ועל כן, חשוב להקפיד על כסא מתנדנד. מעבר לכך, הנדנוד של הכסא קדימה ואחורה יאפשרו את מניעת הקיבעון שלו בעת ישיבה ממושכת על הכסא.

כדאי מאוד לבחור כסא מנהלים אורטופדי עם גלגלים. מדובר כל כסא יעיל מאוד עבור עובדים שבמהלך העבודה שלהם צריכים לנוע ממקום מקום. הדבר מאפשר להם להישאר על הכסא ולנוע יחד אתו, דבר שמקל על חזקה מהירה לשגרת העבודה.

פרמטר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא סוג הריפוד של הכסא. כסא מנהלים חייב להיות בעל ריפוד קל ואוורירי שמתאים לישיבה ממושכת, אך במקביל עליו להיות סופג זיעה וזאת בכדי לאפשר לעובד ישיבה נוחה. לכן, חשוב מאוד לבחור כסא מנהלים שמרופד בבד אוורירי על מנת שתהיה סירקולציה של אוויר. לעומת זאת, כסאות מנהלים שעשויים מבדים אטומים יגרמו לעובדים להזיע. בנוסף לכך, חשוב מאוד שהריפוד יהיה מספוג קשיח על מנת שיחזיק מעמד למשך שנים רבות בצורה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות על כסא מנהלים אורטופדי

  • מה לגבי עיצוב הכסא?

אכן, גם עיצוב הכסא מהווה פרמטר שחשוב ללא מעט אנשים בבחירת כסא מנהלים בשל העובדה שלא פעם הכסא צריך להשתלב במשרד יוקרתי. יחד עם זאת, לא כדאי שהעיצוב היוקרתי של הכסא יבוא על חשבון האיכות והנוחות שלו.

  • היכן ניתן לרכוש כסא מנהלים אורטופדי?

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות כסאות מנהלים אורטופדיים, אך חשוב מאוד לבחור בחברה או חנות אמינים המציעים רק כסאות איכותיים שניתן לסמוך עליהם שהם אכן אורטופדים. כמו כן, כדאי לחפש חברות או חנויות המציעות כסא מנהלים במבצע אשר ידוע גם כאיכותי ונוח מאוד.

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0