סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

שיטות גריסה ותקן אבטחת גריסת מסמכים DIN 66399

מגרסות נייר הינן כלי נחוץ בכל משרד וכיום גם בכל בית, המגרסות הנמכרות לשוק כיום מיוצרות לשימושים שונים ונפחי גריסה מגוונים ע”פ היעוד אותן הן אמורות למלא, במאמר נפרד כתבנו על סוגי המגרסות ויצרנו עבורכם מדריך לבחירת מגרסה.

מגרסת נייר הינה מכשיר שצריך להשתלב במשרדים השונים, לתפוס כמה שפחות מקום ולתת לחברה מקסימום תועלת: גריסה בהיקפים, במהירות ובנפחים מתאימים לצרכים, מידות ועיצוב מגרסה שיתאימו לעיצוב המשרד או הבית, יכולת גריסה של סוגי חומרים שונים וכד’.

כיום אפשר למצוא בשוק מגרסות אשר גורסות בשתי שיטות גריסה עיקריות: גריסת פתיתים וגריסת רצועות, שתי שיטות אלו מתייחסות לשיטת גריסה ולתוצר לאחר הגריסה ובעצם חשובות מאוד כאשר אנחנו מעוניינים להשיג רמת בטיחות מסויימת או גריסה לפי תקן ספציפי.

גריסת רצועות

שיטת גריסה זו מייצרת מהחומרים אותם גורסים רצועות צרות באורך משתנה בין מגרסה למגרסה, וברוחב בין 30 ל- 60 מ”מ. רמת האבטחה אשר מתקבלת בגריסת רצועות לא גבוה אבל בדרך כלל מספיקה לצורך גריסת חומרים שאינם מסווגים או סודיים, נגזרת רמת האבטחה נובעת מהיכולת לשחזר את החומרים לאחר הגריסה, בגריסת רצועות ישנה אפשרות שחזור מסמכים בגלל אופי החיתוך והיכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום.

גריסת פתיתים

שיטת גריסה זו מייצרת מהחומרים אותם גורסים פתיתי נייר קטנים, הפתיתים נוצרים בזכות פעולת חיתוך כפולה לאורך ולרוחב. רמת האבטחה של מגרסת פתיתים יכולה להגיע לרמה גבוה ומיועדת לגריסת מסמכים במשרד או גריסת מסמכים בבית, גריסת פתיתים מאפשרת אחסון כמות גדולה יותר של חומר גרוס.

רמת אבטחת המידע הגרוס נקבע על פי תקן DIN 66399 אשר מסווג מגרסות לפי רמת אבטחת המידע שהן מספקות, ככל שהתוצר של הגריסה קטן יותר וקשה יותר לשחזור ככה רמת האבטחה תהיה גבוה יותר והמגרסה עצמה תהיה בעלת יכולות גריסה מדויקות יותר.

רמות אבטחה של מגרסות

סוג 1

גריסת חומרים לרמת אבטחה רגילה, עבור חומרים שאם ישוחזרו לא תהיה להם השפעה שלילית על החברה או עבור מגרסות לבית, לא תתאפשר גניבת זהות., מגרסות אלו יגרסו את החומרים לרמת P-1, P-2, P-3 (ע”פ הטבלה שבהמשך).

סוג 2

גריסת חומרים לרמת אבטחה גבוה, עבור חומרים שאם ישוחזרו לאחר גריסה יהיה נזק לחברה או ללקוחותיה (אי עמידה בהתחייבויות שמירה על סודיות) ועבור מגרסות לבית תיתכן פגיעה כלכלית ותתאפשר גניבת זהות והתחזות. , מגרסות אלו יגרסו את החומרים לרמת P-5, P-4, P-3 (ע”פ הטבלה שבהמשך).

סוג 3

גריסת חומרים ברמת אבטחה מקסימלית עבור חומרים שאם יגיעו לידיים לא נכונות החברה עלולה להיפגע אנושות ואף להיסגר, חומרים סודיים ביותר, משרדים ממשלתיים וכד’, מגרסות אלו יגרסו את החומרים לרמת P-5, P-6, P-7 (ע”פ הטבלה שבהמשך).

את משמעות הגדרת רמות הבטיחות של המגרסות השונות ניתן לפרוט לתוצרי גריסה לפי חלוקה זו:

P-1: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על 12 מילימטר.
P-2: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על 6 מילימטר.
P-3: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על 2 מילימטר או ששטחן אינו עולה על 320 מילימטר רבוע.
P-4: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על 6 מילימטר ושטחן אינו עולה על 160 מילימטר רבוע.
P-5: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על 2 מילימטר ושטחן אינו עולה על 30 מילימטר רבוע.
P-6: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על מילימטר אחד ושטחן אינו עולה על 10 מילימטר רבוע.
P-7: רצועות אשר רוחבן אינו עולה על מילימטר אחד ושטחן אינו עולה על 5 מילימטר רבוע.

*טבלת רמת בטיחות גריסה מתוך ויקיפדיה.

אודות קפרה

הצוות המיומן שלנו ישמח לענות על כל שאלה בנוגע לציוד המתאים להקמת משרד ביתי, ניתן לפנות אלינו טלפונית, במייל, בדף יצירת קשר או דרך הפייסבוק שלנו.

אנחנו קפרה ציוד משרדי, עוסקים בתחום מעל 20 שנה, נשמח להתאים לכם את המגרסה המתאימה לצרכים שלכם, מוזמנים לצפות במגוון מגרסות בדף החנות שלנו.

מתוך המגרסות שלנו

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0