סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

טיפים להקמת משרד ביתי

בתקופה הנוכחית אנחנו עדים לשינוי מהותי שקורה בתחום התעסוקה, חברות רבות מאפשרות לעובדים לעבוד בביתם באופן חלקי או קבוע.

במאמר זה נרכז לכם טיפים להקמת משרד ביתי כדי שתוכלו לעבוד גם בבית בצורה נוחה ואפקטיבית

הסיבות לשינוי מגוונות וקשורות בעידן הטכנולוגי אשר מאפשר זאת בצורה קלה מאוד, באילוצי תקציב ומקום וברצון להתמודד עם אתגרים חיצוניים אשר מחייבים זאת (כדוגמת הקורונה שיצרה מגבלות על חברות).

כיום ניתן לנהל עובדים מרחוק, ולאפשר להם עבודה יעילה ואיכותית, לרבות עבודה משותפת ועבודה בקבוצות.
כלי ניהול משימות, CRM, מרכזיות וירטואליות, תקשורת בערוצים שונים, היכולת למדוד אפקטיביות ולפקח מרחוק בקלות יחסית ובזול תומכים את הצורך שלעיתים נכפה ולעיתים הוא הבחירה של העסק לאפשר לעובדים לעבוד מרחוק.

עבודה מרחוק דורשת הקמת משרד ביתי, משרד שיאפשר לעובד את המקום הפיזי המתאים לטובת העבודה אותה הוא או היא נדרשים לבצע. כמי שמכירים את התחום מקרוב ומספקים ציוד משרדי לחברות כבר 20 שנה, אנחנו רוצים לתת מספר טיפים להקמת משרד ביתי שיהיה נכון ותומך ויהפוך את העבודה בבית ליעילה ואיכותית (לפעמים יותר מהעבודה במשרדי החברה).

הפרדה של המשרד הביתי מהבית

הטיפ הראשון שלנו ברשימת הטיפים להקמת משרד ביתי הוא כמובן הפרדת חדר המשרד מיתר הבית.
כדאי ועדיף להפריד את מקום העבודה בבית, אם זה ניתן, חדר נפרד עם דלת שניתן לסגור יאפשר את הניתוק והפניית תשומת הלב לעבודה וללא הסחות.

במידה וזה לא ניתן, עדיף למקם את שולחן העבודה במקום שקט יחסית, כזה שנוח לשהות בו במשך כמה שעות רצוף.

עיצוב נוח ומינימלי

בחירת שולחן עבודה יציב, בעל שטח גדול מספיק להכיל מחשב אישי, מסך מחשב גדול, מדפסת, מנורת שולחן, מקלדת ועכבר וטלפון קוי או נייד או שניהם.

שולחן העבודה יכול להכיל יחידת מגירות או מדפים שיאפשרו סדר וניקיון, שקט ואווירת עבודה.

ליד שולחן העבודה, כסא מחשב נוח ואזור בו כסא המחשב יוכל לנוע במידת הצורך, שלא יהיה עמוס וצפוף סביבו. מתחת לכסא המחשב ניתן לשים מגן פלסטיק אשר מגן על הריצפה ועל גלגלי כסא המחשב מבלאי ושחיקה. עבור רצפות רגישות יותר כמו עץ או אריחים מיוחדים /יוקרתיים, מומלץ בחום להשתמש במגן זה.

מסך מחשב איכותי

מסך מחשב אשר מאפשר שטח עבודה גדול מספיק ונוח מספיק בעוצמת תאורה משתנה להגנה על העיניים. כדאי לבדוק את זה ולהשתמש במצבי תאורה שונים ע”פ אופי העבודה ומשך הזמן מול המחשב.

ציוד נלווה

יש למקם את הציוד הנלווה כמו מדפסת, סורק, תאורה שולחנית, מכשיר טלפון נייד או אלחוטי על שולחן העבודה או לידו כדי שהשימוש בהם לא ידרוש מהעובד או העובדת לקום למענו. אנחנו יכולים להמליץ להשתמש בטלפון קוי שהוא לא אלחוטי בכדי שהעובד לא יתפתה לבצע שיחות עבודה במקומות אחרים מלבד שולחן העבודה.

במידה והעובד יחזיק מסמכים או ציוד פיזי של החברה, ציוד שדורש הגנה או שמירה מיוחדת, אפשר למקם ליד שולחן העבודה כספת ביתית מתאימה לדרישות.

חיבור לתשתית אינטרנט מתאימה

חיבור מהיר ומאובטח לאינטרנט כדי שהעובד או העובדת לא יצטרכו לחכות או להיות מוגבלים בגלל מהירות הרשת, לעיתים החיבורים הביתיים הינם במהירויות נמוכות שלא מתאימות לחיבור משולב של אינטרנט, טלפון, פקס, טלפון נייד, ומכשירים ביתיים שצורכים וידאו או טלוויזיה במקביל. כדאי לבדוק את מהירות הרשת ואת הצרכים של הבית לוודא שהכל יהיה מהיר, במידת הצורך אפשר להפריד בין הרשת הביתית לרשת אשר מספקת חיבור לאינטרנט למשרד הביתי.

אודות קפרה

הצוות המיומן שלנו ישמח לענות על כל שאלה בנוגע לציוד מתאים ולטיפים להקמת משרד ביתי, ניתן לפנות אלינו טלפונית, במייל, בדף יצירת קשר או דרך הפייסבוק שלנו.

אנחנו בקפרה ציוד משרדי, עוסקים בתחום מעל 20 שנה, נשמח להתאים לכם את הריהוט הנכון (כסא מנהלים, כספות, מגרסות ועוד) והטוב ביותר עבורכם ובהתאם לתקציב שברשותכם לצרכים הספציפיים שלכם, נשמח לסייע בבחירה נכונה של ציוד למשרד הביתי שלכם.

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0