סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

טיפים לישיבה ממושכת מול מחשב

בתקופה זו אנחנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר בתנוחת ישיבה מול מחשב, הילדים שלנו אשר נכנסים לתקופת החופש הגדול בימים אלו ממש ובעיקר בתקופת שגרת הלימודים חוזרים מהמסגרות השונות ובדרך כלל מתיישבים מול המחשב, משחקים, מתכתבים עם חברים, רואים יוטיוב, אפילו ההורים שלנו המבוגרים יותר נמצאים יותר ויותר זמן מול המחשב, משחקים ברידג’, שולחים מיילים, מנהלים שיחות וידאו ועוד ועוד.

כולנו יושבים מול המחשב המון שעות, ויש לזה השפעה על גופנו ועל הבריאות שלנו.

לישיבה מול המחשב יש השלכות משמעותיות מאוד בחיי היום יום ועל הבריאות הפיזית שלנו היום ובעתיד, כיוון שמדובר על ישיבה ממושכת מאוד של 4-12 שעות ביום, בכל יום, אין להקל ראש בעניין.

בעבר, כסאות מחשב איכותיים היו מוצר יוקרתי ויקר ולא כל משפחה או משרד רץ להשקיע בכך, מה גם שהשימוש בהם היה פחות אינטנסיבי ומכאן גם ההשלכות של כסא שאינו מתאים היו מוגבלות ולא משמעותיות, כיום לעומת זאת, ניתן לרכוש כסא משרדי במגוון דגמים וסוגים, כזה תומך את הישיבה באופן מושלם ומדויק ומשרת אתכם לתקופת זמן מאוד ארוכה (אפשר להחליף כסא כל שלוש – ארבע שנים בלי לאבד את האיכויות שבו).

כסאות משרדיים, כסאות מחשב, כסאות גיימינג וכד’ נועדו למטרה זו ומאפשרים ישיבה נכונה וממושכת מול מחשב לטובת עבודה, משחקים, התכתבויות, יוטיוב וכד’.

ישיבה שאינה מעייפת את הגוף, כסא אשר מאפשר תנועתיות וזרימת דם תקינה במהלך הישיבה, התאמות וכיוונים של משענת הגב והידיים ובפן העיצובי החומרים מהם עשויים כסאות המחשב הינם חומרים נושמים ומאווררים, עמידים ואיכותיים המיועדים לתמוך שימוש רב שנים.

כסאות המחשב מגיעים במספר עיצובים ושמות, יש לנו כסא מחשב אשר מעוצב בצורה פשוטה, כסא משרדי אשר מעוצב באופן רשמי ונקי, כסא מנהלים מעוצב ומסוגנן בהתאם, כסא גיימיניג אשר מיועד למשחקי מחשב ומעוצב באופן צבעוני ולעיתים גם משולב עם תאורה פסיבית ואקטיבית.

כל הכסאות בעצם מיועדים לתת חווית ישיבה בריאה ותומכת לאורך זמן, לכל כסא ספציפי ישנם מאפיינים אשר בולטים ומכאן גם קהל יעד אותו הוא מיועד לשרת.

מהניסיון שלנו כאשר באים לבחור כסא מחשב, תהליך רכישת הכסא מתחיל בהגדרת הצורך ומסתיים בבחירת הכסא הנכון, במקרים רבים נמצא כסא גיימינג אשר משמש עורך וידאו במשרד, או כסא גיימינג שמשמש מתכנתת בחברת הייטק, נמצא גם כסאות מנהלים אשר משמשים עובדים בעלי מימדי גוף גדולים וכד’.

חשוב לבדוק ואפשר להתייעץ
אנחנו בקפרה מאפשרים רכישת כסא מחשב לסוגיו ישירות דרך האתר ומאפשרים ליצור עימנו קשר טלפוני במידה ויש התלבטות או שאלה כלשהי בעניין.

אודות קפרה

קפרה ציוד משרדי, עוסקים בתחום מעל 20 שנה, נשמח להתאים לכם את הריהוט הנכון והטוב ביותר עבורכם ובהתאם לתקציב שברשותכם ולצרכים הספציפיים שלכם, ולסייע בבחירה נכונה של כסאות מחשב וציוד נלווה לבית או למשרד.

מתוך הכסאות שלנו

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0