סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

כסאות המתנה לקליניקה – 5 דרכים להבטיח שהמטופלים יאהבו את חדר ההמתנה שלך

כסאות המתנה לקליניקה, מרפאות וחדרי טיפולים –

5 דרכים להבטיח שהמטופלים שלך יאהבו את חדר ההמתנה שלך

כסאות המתנה לקליניקה | קפרה כסאות
כסאות המתנה לקליניקה | קפרה כסאות

רעיונות אלו יעזרו לכם ליצור חדר המתנה שמשפר את חווית המטופל הכוללת.
דמיינו את זה: המטופל החדש שלכם ישב על כיסא מרופד דק בחדר ההמתנה במשרד שלכם במשך 45 דקות.
מיד לידם אדם שצופה בסרטונים בטלפון בווליום מלא. המושב הנוסף היחיד נמצא ליד מטופל אחר שלא יכול להפסיק להשתעל.

 

חדר ההמתנה שלכם הוא ההזדמנות הראשונה שלכם לספק את חווית המטופל יוצאת הדופן שהמטופלים מצפים מכם, ובכל זאת,
מטופלים נתקלים לעתים קרובות במצבים דומים לזה שתיארנו קודם. על פי סקר מטופלים משנת 2020, נדרשות רק 20 דקות של המתנה עד שכמעט 60 אחוז מהמטופלים מתחילים להרגיש תסכול.

 

למרות שלעתים קרובות זמני ההמתנה אינם בשליטתכם (או של הצוות שלכם), מזעורם יכול לעזור לעורר את שביעות רצון המטופלים.
באותם ימים שבהם המתנה היא בלתי נמנעת, ביצוע כמה שדרוגים בחדר המתנה יכול לשפר מאוד את החוויה הכללית של המטופלים ולעזור להבחין בהבדל בין הקליניקה שלכם לבין המתחרים.

כסא המתנה ואירוח קאן עמיעז | קפרה כסאות
כסא המתנה ואירוח guest-chair קאן עמיעז מפואר כסא המתנה ואירוח קאן עמיעז | קפרה כסאות המתנה

כאן, אנו חולקים כמה רעיונות שאפשר ליישם כדי ליצור חדר המתנה שהמטופלים יאהבו

  1. 1. עדכנו את הריהוט והפריסה של חדר ההמתנה

לרוב, חדרי המתנה נראים פחות או יותר אותו הדבר: שורות על שורות של כסאות המתנה לקליניקה, שולחנות מגושמים עמוסים במגזינים ישנים, טלוויזיה או שניים מכוונים לחדשות.
אבל חללים כאלה הם מאוד לא נוחים מאלצים את המבקרים לשבת ליד מישהו שלא מכירים בכיסא קשה עם הגב אל הקיר ורעש טלוויזיה ברקע, חוויה לא נעימה כלל.

 

אנחנו מייעצים ומציעים מגוון אפשרויות ישיבה. כסאות המתנה לקליניקה סביב שולחן קפה, כסאות המתנה לקליניקה במקום שקט לאנשי מקצוע וגם כסאות המתנה לקליניקה
בדגש על פינה ידידותית לילדים כדי לבדר את הילדים מבלי להטריד אחרים. ישיבה ניתנת להזזה נותנת תחושת שליטה רבה עוד יותר.
מגיפת ה-COVID-19 גם גרמה למטופלים להרגיש פחות בטוחים לגבי בילוי זמן רב במקומות צפופים עם אנשים אחרים. תעדוף מקום יכול לעזור לכל המטופלים להרגיש בנוח יותר.

 

הסגנון, החומר והצבע של הרהיטים שבוחרים לחדר חשוב שישקפו את המותג שלך בתחום הבריאות.
ניתן לבחור כסאות המתנה לקליניקה ורהיטים מודרניים עם קווים נקיים. אפשר גם לבחור בצבעים ניטרליים וחומרים טבעיים. המגוון רחב.

כורסת המתנה קאן נוב | קפרה כסאות המתנה
כסא המתנה ואירוח מפואר guest-chair קאן נוב כורסת המתנה קאן נוב | קפרה כסאות המתנה
  1. 2. למנות איש קשר לחדר המתנה

מטופלים רוצים להרגיש שהם חשובים. אכזבה שלהם עלולה לגרום להם להרגיש שאינם מוערכים ואף עלולה לגרום להם לפנות למקום אחר.
על ידי מינוי איש קשר בחדר המתנה, ניתן להבטיח שהמטופלים יקבלו את תשומת הלב הרצויה להם מרגע כניסתם פנימה ועד לזמן יציאתם.

 

איש קשר בחדר המתנה הוא מישהו שמקבל את פני המטופלים כאשר הם נכנסים פנימה. אדם זה יבקש להכיר את מצבם, ולקחת את הזמן הנוסף כדי להכיר ולעדכן פרטים אישיים של המטופלים.
אותו אדם יכול גם לעזור למטופלים לתאם המשך לפגישות מעקב.

אפשר למנות איש צוות חדש לתפקיד זה, או חבר מתוך הצוות הקיים שייקח על עצמו את האחריות.

כסא המתנה ואירוח טופ אינטר | קפרה כסאות
כסא ישיבות קאן אינטר עם ידיות conference room chair | קפרה כסאות המתנה
  1. 3. להפוך את ההמתנה לפעילה

כאשר אתם מספקים פעילות בחדר ההמתנה – או שמספקים את התשתית שהמטופלים צריכים על מנת להיות פרודוקטיביים בעצמם – אתם גורמים לזמן ההמתנה להיראות קצר יותר.

וויפי בחינם צריך להיות מובן מאליו, אבל אל תפסיקו שם. אם המקום מאפשר, אפשר לשקול גם שולחנות עבודה בודדים או שולחנות עבודה משותפים ותחנות טעינה.
כל רעיון טוב שיכול לעזור למטופלים להיות פרודוקטיביים ויכול להקל על ההמתנה ותחושת אי הנוחות ולהראות שאתם מעריכים את הזמן שלהם.

אפשרות נוספת היא להוסיף אזור קמעונאי. אזור קניות בחדר ההמתנה אשר מספק למטופלים הזדמנות לרכוש מוצרים הקשורים לביקוריהם.
אופטומטריסטים ורופאי עור עושים זאת בדרך כלל, אך ישנן אפשרויות גם להתמחויות אחרות. אפשר להיות יצירתיים.

כסא המתנה ואירוח guest-chair קאן תמר נערם
כסא המתנה ואירוח guest-chair כסא נערם | קפרה כסאות המתנה
  1. 4. לעדכן את המטופלים בזמני ההמתנה

כפי שציינו קודם, צמצום זמני ההמתנה היא דרך בטוחה לשפר את חווית המטופלים בחדר ההמתנה שלכם.
אבל לא תמיד ניתן להימנע מהמתנה ממושכת, במקרים אלה, עדיף להיות שקוף.

אפשר לשקול את האפשרות לאפשר לאנשים חולים להמתין במכוניות שלהם או ללכת לשתות כוס קפה זריזה בזמן שהם ממתינים.
בשיאה של מגיפת COVID-19, מרפאות רבות בחרו ב”המתנה וירטואלית” כדי להפחית את מספר האנשים בחדר ההמתנה בכל פעם.
מלבד הפחתת האפשרות להידבקות, המתנה וירטואלית גם מחזירה רמת אוטונומיה למטופלים בזמן שהם מחכים לפגישות שלהם.

כסא המתנה ואירוח קאן ירקון | קפרה כסאות המתנה
כסא המתנה ואירוח קאן ירקון כסא המתנה ואירוח guest-chair קאן ירקון | קפרה כסאות המתנה באספקה מהירה
  1. 5. הציעו פינוקים בחדר המתנה קטן

תחושת הערך וההנאה עולים משמעותית כשמאפשרים למטופלים מעט מותרות במשרדו של הרופא או המטפל ובשהות בחדר ההמתנה.
עושים את העבודה ברי קפה חינמיים ומיני מקררים מלאים בבקבוקי מים ומשקאות אחרים. המאמץ הנוסף הזה לא הולך לאיבוד והוא שדרוג משמעותי בתחושת הסיפוק והערך של המטופלים.

כסא המתנה ואירוח guest-chair טופ לסטר ללא ידיות
כסא המתנה ואירוח guest-chair טופ לסטר ללא ידיות

מה עושה חדר המתנה טוב?

חדר המתנה יפהפה הוא חלק מהחוויה שהופכת את המטופלים ללקוחות נאמנים. אף אחד לא נהנה לחכות,
אבל חדר המתנה מרווח ונוח עם כסאות המתנה לקליניקה נוחים לישיבה, חדר המתנה כזה  יכול לעשות הבדל גדול.
גם אם המטופלים צריכים לחכות, הם יכולים להרגיש שהם ניהלו בחוכמה את הזמן שלהם.

 

ייתכן שהמטופלים לא יבחרו לחזור לקליניקה על סמך חדר ההמתנה בלבד, אבל שיפורים אלה ישפיעו על הזיכרון שלהם מהביקור אצלכם.

אז איך ממשיכים מכאן?
התקשרו אלינו 24/7 בכל דרך
בטלפון או בווטסאפ : 052-6411611
במייל : info@kapra.co.il
או בלחיצה כאן ליצירת קשר איתנו באתר קפרה כסאות המתנה אונליין, מחכים לכם 🙂

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0