סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

כסאות משרדיים לשיפור איכות החיים

כסאות משרדיים לשיפור איכות החיים

כסאות משרדיים לשיפור איכות החיים
כסאות משרדיים לשיפור איכות החיים | קפרה כסאות משרדיים

גוף האדם לא מותאם לחיים המודרניים. אבות אבותינו היו ציידים ולקטים והם היו בתנועה מתמדת תוך הגירה למקומות חדשים כל הזמן. לעומת זאת בעולם המודרני ובעולם המערבי רוב מוחלט של האנשים כל הזמן יושב מול המחשב בין אם זה בבית או בעבודה.
בעת לימודים או בעת נסיעה ברכב, את רוב שעות היום אנחנו מעבירים בישיבה.
הישיבה התמידית הזאת יוצרת בעיות, עומסים על הגוף, מתח וכאב כמו בפציעות אורתופדיות אשר יכולות לפגוע מאוד באיכות החיים שלנו.
כאן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי להתמודד עם הדבר הזה?

כסא משרדי טופ צחור | קפרה כסאות מחשב
כסא משרדי טופ צחור כיסא מחשב צחור בורדו כסא משרדי נוח כסא למשרד בצבעים כסא מזכירה מרופד בבד צבעים שונים לבחירה קפרה כסאות משרדיים

אם כן אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות זה לקנות כסאות משרדיים איכותיים.
ברגע שאתם יושבים על כסא מחשב מעולה, בעל תכונות ארגונומיות,  הסיכוי שיהיו לכם כאבי גב, כאבי ידיים או כאבי ראש קטן מאוד.
לכן לפני שאתם קונים אפילו מחשב כדאי לכם לקנות כסא מחשב איכותי וכך לחיות בצורה הטובה ביותר שיש וליהנות מאיכות חיים גבוהה. הבחירה הראשונה והבחירה הנכונה היא לקנות כסא משרדיים איכותים שיתאימו עצמם למבנה הגוף היחודי שלך.

האם כדאי לי לקנות כסאות משרדים באינטרנט?

אחת השאלות החשובות ביותר שאנו צריכים לתת עליהן את הדעת היא איפה כדאי לנו לקנות כסאות משרדיים? אם כן כיום הצעד החכם ביותר הוא לקנות כסא מחשב באינטרנט.
שמעתם נכון, האינטרנט מאפשר לנו להשוות מחירים, להתאים בין כסאות משרדים לפי סוגים וגדלים וכך אנו יכולים לקנות את הכסא הטוב בשוק מבלי לקום מן הכסא שעדיין עוד לא קנינו 😊.

כמובן שאם אתם רוצים לקנות באינטרנט אתם חייבים לעשות זאת באתר אמין אשר אפשר לסמוך עליו ולהיות בטוחים כי הוא יאפשר לנו לקנות את הכיסא ולא יעבוד עלינו. האינטרנט חוסך לנו זמן וכסף ולכן כה כדאי לעשות בו שימוש אם אתם רוצים לקנות כסא מחשב איכותי וטוב.

על מה להסתכל כאשר אני קונה כסאות מחשב לעסק שלי או לבית?

  • אם אתם רוצים לקנות כסאות משרדיים אתם צריכים קודם כל לבחון את העלויות של הכסא. תשאלו את עצמכם מה התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע ברכישת כסא משרדי חדש שיביא לשיפור ביציבה טובה, ישמור על הגוף ובכך יביא לאיכות חיים טובה יותר.
    לצד זאת כדאי לבחון את העיצוב של הכיסא מכיוון שיש לכך השפעה על השאלה האם יהיה לכם נוח או לא. עוד דבר שכדאי לבחון זה את הפונקציות של הכיסא כמו למשל האם אפשר להעלות אותו או לכוון אותו בצורה מסוימת וכך תקנו את המחשב הטוב ביותר בשבילכם.
    לפני רכישת כסאות משרדיים להלן הפונקציות והתכונות שחשוב לבדוק:
  • גובה המושב – גובה מושב כיסא משרדי צריך להיות מתכוונן בקלות. ידית כוונון פניאומטית היא הדרך הקלה ביותר לעשות זאת. גובה מושב שנע בין כ-50-55 ס”מ מהרצפה אמור להתאים עבור רוב האנשים.
    זה מאפשר למשתמש להניח את רגליו שטוחות על הרצפה, עם ירכיים אופקיות וזרועות אפילו עם גובה השולחן.
  • רוחב ועומק המושב – למושב צריך להיות מספיק רוחב ועומק כדי לתמוך בנוחות של כל משתמש. בדרך כלל רוחב 48-50 ס”מ הוא הסטנדרט.
    העומק (מהחלק הקדמי לאחורי של המושב) צריך להיות מספיק כדי שהמשתמש יוכל לשבת עם גבו כנגד משענת הגב של הכיסא המשרדי הארגונומי תוך השארת כ-10 ס”מ בין גב הברכיים למושב.של הכיסא. הטיה קדימה או אחורה של המושב צריכה להיות מתכווננת.
  • משענת הגב – למשענת הגב חשוב שתהיה תמיכה לגב ולמותניים. תמיכה זו חשובה מאוד. לעמוד השדרה המותני יש עקומה פנימה,
    וישיבה ממושכת ללא תמיכה בעקומה זו נוטה להוביל לעומס המשטח את העיקול הטבעי ומאמץ את המבנים בעמוד השדרה התחתון. כיסא משרדי צריך להיות בעל כוונון,
    כך שכל משתמש יוכל לקבל את ההתאמה הנכונה. בנוסף משענת הגב צריכה להיות מתכווננת. אם בכיסא המשרדי יש את המושב והמשענת יחד כמקשה אחת,
    המשענת צריכה להיות מתכווננת בזוויות קדימה ואחורה, עם מנגנון נעילה שיבטיח אותה מלהתרחק מדי אחורה לאחר שהמשתמש קבע את הזווית המתאימה.
  • החומרים מהם עשוי הכסא – החומר ממנו עשוי הכסא לרבות המושב והגב של הכיסא המשרדי צריך להיות בעל מספיק ריפוד כדי שיהיה נוח לישיבה עליו לפרקי זמן ממושכים. חשוב שכסאות משרדיים יהיו מרופדים בריפוד בד נושם שנמצא עדיף על פני משטח קשה יותר.
  • משענות ידיים [ידיות] – משענות כיסא משרדי צריכות להיות מתכווננות. הם צריכים לאפשר לזרועות המשתמש לנוח בנוחות ולכתפיים להיות רגועות. המרפקים והזרועות התחתונות צריכים לנוח קלות, והאמה לא צריכה להיות על משענת היד בזמן ההקלדה.
  • בסיס גלגלים – כסאות משרדים צריכים להסתובב בתנועה חלקה. כל כיסא משרדי בסגנון רגיל או ארגונומי צריך להסתובב בקלות כך שהמשתמש יוכל להגיע לאזורים שונים בשולחן העבודה שלו מבלי להתאמץ.
כסא מנהלים קאן מדריד | קפרה כסאות מנהלים
כסא מדריד כסא מחשב נוח כסא מנהלים office-chair קאן מדריד כסא מתאים לבית ולמשרד כסא מנהלים קאן מדריד | קפרה כסאות משרדיים

טעויות נפוצות בשימוש בכסאות משרדיים

בשנים האחרונות הושקע מאמץ רב בעיצוב כסאות משרדיים הן בפן העיצובי אך בעיקר באיכות והתאמה של הכסא למבנה גוף היושב עליו.
לכסאות המשרדיים החדשים יש מאפיינים רבים ושונים, תכונות רבות להתאמה ארגונומית. מכיוון שכל כסא משרדי מציע פתרונות שונים, לעיתים קרובות המשתמשים אינם משתמשים בכל ההתאמות ולכן אינם משתמשים בכיסא משרדי בצורה ארגונומית אופטימלית.
השימוש הלא אופטימלי בכיסא המשרדי, מתחזקת מעצם השימוש בכיסא בשעות הרבות של ישיבה במשרד או בבית. לעתים קרובות למשתמש אין מושג לגבי התנוחות שהוא או היא אימצו.

כסא מנהלים ארגונומי אלה עם משענת ראש | קפרה כסאות ארגונומים
כסא ארגונומי אלה עם משענת ראש | קפרה כסאות ארגונומים
קפרה כסאות.
יושבים טוב חיים טוב.
קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0