סה"כ

קפרה כסאות לחיים – יושבים טוב חיים טוב.

בשיחת טלפון  052-6411611

כסא אורח למשרד – טיפים לפני קניה

החשיבות של רכישת כסא אורח למשרד

המטרה העיקרית של כל משרד, חברה או עסק היא לגרום ללקוח להיות מרוצה. ידוע כי לקוח מרוצה הוא גם לקוח חוזר.  הוא אותו לקוח שיבחר בשירותי או מוצרי חברה או עסק שוב ושוב וכמובן אף ימליץ לחברים, בני משפחה ומכרים על העסק או המשרד.

יש הרבה פעולות שכל חברה, בית עסק ומשרד מבצעים כדי להעניק ללקוחות שלהם את ההרגשה שהם חשובים, כך לדוגמא: הטבות ומבצעים מיוחדים ללקוחות, קדימות באספקת המוצר ועוד. אם יש לכם משרד או בית עסק שבין היתר יש בו גם פינת המתנה שבה הלקוחות ממתינים לפגישה בבית העסק או המשרד או לכל מטרה אחרת, חשוב שתדעו כי פינת ההמתנה הוא חלון הראווה של החברה שלכם, וגם בפינת ההמתנה עליכם ליצור את האווירה הטובה ביותר והנעימה ביותר ולאפשר בפינת ההמתנה נוחות מירבית וזאת בכדי לאפשר ללקוחות שלכם להיות מרוצים ולשדר להם שהם חשובים לכם.

ריהוט חדר המתנה הוא דבר חשוב מאוד ויש לכלול בכל חדר המתנה כסא אורח למשרד שיהיה נוח, איכותי, דקורטיבי ומרשים, שיאפשר לכל לקוח שממתין לכם להמתין לכם בצורה נוחה ונעימה.

החשיבות שבבחירה נכונה של כסא אורח למשרד לכל פינת המתנה 

כאמור, יש פעולות שונות ומגוונות לכל חברה, משרד או בית עסק שיש לו לקוחות על מנת להעניק ללקוחותיו את ההרגשה הנעימה והטובה ביותר.
אם מדובר על עסק או משרד שבו הלקוחות נדרשים להמתין לעיתים בכדי לקבל שירות או בכדי להיכנס לפגישה, חשוב מאוד להעניק להם את ההרגשה שהם חשובים לכם.
כיצד מעניקים להם את ההרגשה המדוברת? פשוט מאוד.

יוצרים חלל המתנה שנוח ונעים להמתין בו. בוודאי לא הייתם רוצים שהלקוחות שלכם יחכו לכם בצורה לא נוחה וירגישו שלא אכפת לכם מהם, המתנה לא נעימנ יוצרת קוצר רוח שעשוי להוביל לנטישת הלקוח, או התחלה של פגישה ברגל שמאל. על כן, חשוב שתקפידו לרכוש כסא אורח למשרד או כסאות המתנה איכותיים מאוד לפינת ההמתנה שבמשרד שלכם או בבית העסק שלכם.

רובנו חושבים ובצדק כי חשוב מאוד לבחור כסא מנהלים מקצועי, מרופד, איכותי ונוח עבור עבודה במשרד, אך חשוב שלא לקפח במקרה הזה את הלקוחות שלכם וכאשר אתם מחפשים כסא משרדי לעובדים שבמשרד שיאפשר להם את הנוחות המירבית במהלך שעות העבודה שלהם, הקפידו לרכוש גם כסאות המתנה למשרד שיעניקו ללקוחות שלכם את הנוחות המרבית כאשר הם ממתינים לכם.

כיצד כדאי לבחור כסא המתנה למשרד או לעסק?

לאחר שסקרנו כאן את החשיבות של רכישת כסא אורח למשרד או בשמו השני כסא המתנה איכותי למשרד או לעסק שלכם, אתם בוודאי תוהים היכן אתם יכולים למצוא את הכסאות הטובים ביותר והמתאימים ביותר.
במרחב האינטרנט יש עומס במידע אודות האופן שבו ניתן לבחור כסאות המתנה מעוצבים ואיכותיים בצורה הטובה ביותר, יחד עם זאת, חשוב שתזכרו כי ההחלטה לגבי רכישת כסא אורח למשרד לכל פינת המתנה במשרד או בעסק שלכם צריכה להתקבל כפי שהיא הייתה מתקבלת אם הייתם מחפשים כסא משרדי עבורכם.

המונח אורח איננו נכון שכן, אורח בא והולך ואילו הלקוחות שלכם עתידים להישאר. אם תתייחסו אל הלקוחות שלכם כאורחים הם באמת לא תמיד יחזרו, כאשר המטרה שלכם היא לגרום להם להיות לקוחות קבועים. לכן, חשוב מאוד שתתייחסו אליהם כלקוחות קבועים ותעניקו להם את היחס הטוב ביותר.

חשוב שפינת ההמתנה שאתם יוצרים תשדר לכל לקוח שנכנס אליה שהוא חשוב לכם. חשוב לשדר שהזמן שלו חשוב לכם ועל כן, אם אתם כבר הלקוח נדרשלהמתין, הרי שאתם מייצאים עבורו סביבה שמאפשרת המתנה בצורה הנעימה והנוחה ביותר.

מלבד בחירת כסא אורח למשרד שיאפשר ללקוח להמתין בצורה הנוחה ביותר, החדר או הפינה שהוקצתה להמתנה, צריך להיות מעוצב בצורה מרשימה וייחודית, צריכה להיות בו אווירה נעימה, ניתן לשלב גם טלוויזיה שתעביר לו את הזמן, חיבור לאינטרנט, פינת קפה ותה, כיבוד קל ועוד.
כאשר אתם מתכננים את פינת ההמתנה עליכם לחשוב מה יעניק ללקוחות שלכם את ההרגשה הטובה ביותר ובהתאם לכך ליצור את החלל המדובר.

בבואכם לבחור כסא אורח למשרד כדאי שתקפידו על כמה דברים: חשוב שתבחרו כסאות בהתאם למקום שבו הם עתידים להיות מוצבים. לעיתים מדובר על חללי המתנה אך לעיתים מדובר גם על כסא הרלוונטי ללקוח שמגיע לפגישה עמכם במשרד.

בוודאי שלא נעים שאתם תשבו על כסא נוח בעוד שהוא ישב במהלך הפגישה על כסא לא נוח ועל כן, יש לבחור גם עבור המשרד שלכם כסא נוסף עבור לקוחות שמגיעים לפגישה עמכם במשרד.

יחד עם זאת חשוב מאוד להקפיד על כסא בעל מאפיינים טכניים ברמה גבוהה וכמובן בעל רמת עיצוב מקצועית. מעבר לכך יש להקפיד על חומר גלם איכותי שממנו יהיה עשוי הכסא, על יכולת התכווננות של הכסא בהתאם למבנה גוף ובהתאם לתנוחת הישיבה הנוחה ביותר לאדם שיושב עליו ועוד.

כסאות המתנה כסאות אורח | קפרה כסאות המתנה
כסאות המתנה כסאות אורח | קפרה כסאות המתנה

שאלות ותשובות

  • היכן ניתן למצוא כסאות המתנה?

כיום ישנן לא מעט חברות המציעות כסא אורח למשרד וגם כסאות המתנה למכירה. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור בחברות המציעות מגוון רחב של כסאות המתנה שידועים כאיכותיים מאוד מהם תוכלו לבחור את הכסאות המתאימים לכם ביותר. לא כדאי לשים דגש רק על כסאות המתנה בזול שכן, רכישה של כסא לא מספיק איכותי רק בשל מחירו הזול בטווח הרחוק יכולה לעלות לכם ביוקר וכמובן, עלולה לשדר ללקוחות שלכם שהם לא מספיק חשובים לכם.

  • כיצד תדעו האם כסא המתנה מספיק נוח?

התשובה הפשוטה ביותר היא לקרוא המלצות מלקוחות שרכשו אותו בעבר. אין טוב יותר מלשמוע המלצות מלקוחות ותיקים.

אנחנו בקפרה כסאות המתנה מתמחים ופעילים בתחום הריהוט המשרדי מעל 25 שנים.

חברת קפרה מקפידה על מקצועיות בסטנדרט הגבוה ביותר. אנחנו מאמינים בקשר אישי עם לקוחותינו, ושביעות הרצון של הלקוח הכי חשובה לנו.

אנו שמחים שיש לנו את הזכות להעניק שירות איכותי, מקצועי ובעל אמינות גבוהה ומוצרים איכותיים הנבחרים בקפידה.
שביעות הרצון שלכם, היא ההתרגשות וההצלחה שלנו ויעידו על כך לקוחות ותיקים רבים. ניתן להתרשם המלצות של לקוחות כאן.
נשמח להעניק גם לכם חווית קניה טובה.

קטגוריות מוצרים
Scroll to Top

מעולה!

תודה על הרשמתך לדיוור, זה הקוד קופון שלך:

FREE60

תעתיקו אותו עכשיו ותשתמשו בו בעמוד התשלום.
שימו ♥ שהקופון תקף ל 15 דקות בלבד.

דקות
שניות

ספק מורשה
משרד הבטחון

היי, לא יודעים מה הכי מתאים לכם?

 זה בסדר, אנחנו כאן כדי לעזור לך!

דילוג לתוכן
0